Lately

Sen sist, jag har inte gjort så mycket mer än att jobba. Vår säljperiod satte igång direkt när jag landade i Sverige. Jag har hunnit med en tur till Oslo för att kolla in vårt nya märke one & other, varit på mässan i Köpenhamn med Munthe och Blue Billie, haft första säljveckan hemma i Sverige på vårt nya kontor och firat Jens som fyllt år. 


Just nu säljer vi in nyheter från Blue Billie som släpps i butikerna i oktober. Bland annat den här guldberlocken som jag är tokigt kär i. Jag bär min i en svart crisscross kedja, också från Blue Billie såklart.

Idag har jag varit inne på kontoret en snabbis och träffat en kund. Efter det mötte jag upp Jens på Österlånggatan 17 för lunch. Insåg nu att min benedict inte alls såg så härlig ut, mer som ett frisé-berg. Gott var det iallafall, huvudsaken! 

Kommentera inlägget här: