En vecka senare

Tror inte att det bara är jag som har fredag som favorit dag. Det känns som att man alltid får fira det på något vis med en fredagsbukett blommor eller lite fredagsvin på lunchen. Jag gillar att fira och är duktig på att hitta anledningar till att fira något. Den här fredagen firar jag in med en hemmakväll för ovanlighetens skull. Idol, gruyere och tryffelsalami. 
 
Förra lördagen drog jag på mig klackarna för en myskväll tillsammans med familjen. Även att jag bor hemma förtillfället så blir det inte att man hinner ses och umgås speciellt mycket. Här i tjockstickat från HM, jeans från Acne och klackar från Manolo Blahnik.
 
Söndagsbrunchade i solen på Milles uteservering tillsammans med Johanna och Elin. Pannkakorna såg godare ut än var de var.
 
Under införsäljningsveckorna hinner man knappt se sig själv i spegeln men i onsdags lyckade jag få till en kväll på Daphnes med härliga Elin. Till efterätten anslöt Magrina, jag är så tacksam över att ha dessa damer i mitt liv.
 
Det känns ju inte som jag gör annat än äter.... MEN jag måste rekommendera lilla eko som ligger på Riddargatan. Det var längesen jag åt så fräscht!! Här en parma smörgås som omväxling efter ätit mig mätt på deras edamamebiffar de senaste veckorna.
 
 
Kommentera inlägget här: