48 timmar i Paris

Hemma efter 48 härliga timmar i Paris. Jag har ätit så mycket gott, druckit rosé i vartenda hörn och strosat i mina favorit butiker. 

Sen middag på hotel Côstes i onsdags kväll med den godaste tomatsåsen jag har ätit (och då har jag ätit många). 
Att kunna sitta ute och inte frysa vid 22.30. 



Vaknade till ett 20 grader varmt Paris och en promenad genom Palais Royal. 

Belgiska våfflor på le pain och mitt favorit varuhus, le bon marché.




Efter 7 timmar på benen hittade vi till en liten bistro där vi åt burrata, delade på en fantastisk ostbricka och en flaska rosé.

Fredag morgon spenderades hos Gianvito Rossi där jag föll för dessa skönheter. Mitt sko konto ligger på minus efter torsdagen så jag fick motvilligt låta dem stå kvar på hyllan och har redan börjar räkna ner till den 25:e.


Spenderade mina sista Paris timmar på hotel Côstes med sommarbär och Kim Kardashian. Nu är jag hemma i Stockholm igen, mina sista lediga dagar innan jobbet drar igång. Längesen jag kände mig så taggad på livet.
Ensofia:

Åh vilka fantastiska 48 timmar det verkar ha varit, så mycket härliga bilder!

Nadia:

Alltså jag älskar Paris! Och du ser ut att ha haft sjukt nice!!

Kommentera inlägget här: