First step

Wow, vilken respons! Till alla er som delat med er på olika socialamedier och i mail, jag blir så glad. Tack!
 
Jag har en handfull människor som jag inspirerars av och med dagens socialamedier får man en liten dos inspiration dagligen vilket jag älskar. Nu är det inga filmstjärnor som ligger högst upp på min inspirationslista utan helt vanliga människor med en gemensam nämnare. De har den mest fantastiska stil som genomsyrar allt, modet, hemmet, maten, vardagen. Av deras sociala kanaler suger jag åt mig som en svamp för att jag blir klokare av dem, inte ytligare.
 
En utav dessa människor är Elin Nord som jag följt länge och hennes blogg ligger som nummer ett under mina top sites. Har ni inte läst hennes blogg rekommenderar jag ett besök hos thewayweplay.se. Igår uppmärksammade Elin mig i en bild på instagram som jag inte kunde släppa. 
 
 


First step, det kan väl inte vara så svårt?! Vad vill jag förändra och behöver förändringen vara så stor? Jag stressade på mig själv igår med hjärnjumpa runt "first step" vilket också resulterade i att jag började skruva ner hela min hyllvägg för där ska det bli lite färg, lite förändring och inga hyllor med dammiga saker, ett första steg till förändring! Gissa vilken färg jag valde till min vägg.... GRÅTT, Rom byggdes inte på en dag och det känns helt ok.
Bella:

Så fint skrivet !

Kommentera inlägget här: